مسابقه کتابخوانی مهدی شناسی برگزار می‌شود 

مسابقه کتابخوانی مهدی شناسی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۴ فروردين ۱۴۰۰
لیلی بزم آور گفت: از آنجایی که در آستانه نیمه شعبان هستیم بنابراین در نظر داریم مسابقه کتابخوانی مهدی شناسی را به صورت مجازی برگزار کنیم.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک سال نو، گفت: از آنجایی که در آستانه نیمه شعبان هستیم بنابراین در نظر داریم مسابقه کتابخوانی مهدی شناسی را به صورت مجازی برگزار کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: به همین منظور چندین کتاب با موضوع زندگی امام زمان (عج) در بین بچه های مسجدی عضو کانون توزیع شده تا پس از مطالعه خلاصه ای از این کتاب ها را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.


وی بیان کرد: این مسابقه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و سبک زندگی امام زمان (عج) اجرا می شود و قرار است در سالروز ولادت آن حضرت جوایزی به برترین آثار اعطا شود.


بزم آور ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت نیمه شعبان، برپایی جشن است که به دلیل شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای باز برگزار می‌شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت اظهار کرد: بر همین اساس در نظر داریم با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد و محله را چراغانی کرده و به استقبال این عید بزرگ برویم.


وی ادامه داد: از ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان، سخنرانی، اهدا جوایز به اسامی و القاب هم نام با نام مبارک امام زمان (عج)، اجرای سرود و نمایش توسط اعضای کانون شهید عزیزپور است که بچه ها از هم اکنون در حال تمرین هستند.


بزم آور اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی کانون در نیمه شعبان است که در این ایستگاه ماسک توزیع شده و مولودی پخش می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این با مشارکت بانوان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری، ختم مجازی قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت برگزار می‌شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم منتظران واقعی برای امام عصر (عج) بوده و در معرفی شخصیت آن حضرت به نسل نوجوان و جوان بکوشیم.

پایان پیام/ 586